NAGYON TALÁLÓ.......

Minden egyes gyöngy olyan, mint a festő palettáján a különféle festékek. Az elkészült munkadarab hűen tükrözi alkotója egyéniségét, akárcsak egy festmény."Samejima Takako
"Ne várd el mástól hogy olyan legyen mint Te, azt várd el magadtól hogy tudd elfogadni a másikat úgy ahogy van "
Kaszás Ildikó
“A lelki szépség oly varázsfényt kölcsönöz az ember egész valójának, hogy az egyszerű megjelenésével meghódítja a szíveket, és barátokat szerez anélkül, hogy tudná!”
(Lev Tolsztoj)


Közreműködők

2012. július 6., péntek

Kisvirágos .....és még egy egyszerű zöld kis szett !









 
  Ezt a kis virágos medált kérésre készítettem aki kérte az egyszerűt kedveli és a színt ő választotta !!!Nem mintha én nem lennék fehér imádó !!!!























Ez a kis szett "csak úgy jött" de azt hiszem hamarosan lesz gazdája !!!!




És ez már kihagyhatatlan !!!!
Most virágzik először (csak néhány virágot hozott ) a selyem akácom amit már  több éve gondozok !!!!
Mert nagyon kell ám vigyázni rá könnyen megfagy és csak több évesen amikor már fás a szára és elég erős akkor lehet kiültetni !!!
A magot találtam de azt hittem nem lesz belőle semmi ezért kidobtam a járda mellé és láss csodát a mag kicsírázott (tavasszal) és növekedni kezdett !!!
Amikor észrevettem nagyon megörültem neki és óvatosan kis edénybe tettem, több éven át a lakásban teleltettem ki !!!
Köszönöm természet neked ezt a csodás növényt !!!!!

21 megjegyzés:

Kiki írta...

Nagyon szépek! A fehér kis virágos medál egyszerűen imádnivaló! Nekem az a kedvencem most nálad!

nadia írta...

Bellissime creazioni, sono splendide anche le fotografie a fiori e piante!!

Las Cositas de Lyra írta...

It's all very nice!!!

Dequitaypons írta...

Que lindo!!!
Es precioso para el verano!!
Saludos

Orsi írta...

Megint micsoda szépségeket hoztál!!! A fehér medálod finom, mint egy hópihe, a zöld különleges, a selyemakácod mesés, látszik rajta, hogy nagyon jó helye van nálad!

Kritti írta...

Gyönyörűek! Két teljesen különböző ékszer, s mindkettő annyira jól néz ki, hogy nem is tudom, melyik tetszik jobban:)
A selyemakácod nagyon szép! Nekem is van, de az idén még nem akart virágozni. Mindjárt meg is lesem.

Szikati írta...

Az ékszerek gyönyörűek, a kisvirágos mintája nekem is kedvencem!
A selyemakác virága tündéri, teljesen felcsigázott, ugyanis én is pátyolgatok két kis növénykét: a magjuk véletlenül kelt ki az egyik virágládában, de eddig nem tudtam, mi legyen velük...

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű darabok ,nekem a fehér kedvencem,és a virágod fantasztikus!

Irén írta...

Felüdülés volt nézegetni a csodálatos fotóidat! Nekem tetszik a kisvirágos ékszer! Megfűzöm majd én is ezt a klassz kis mintát.
Egy selyemakác fotódat el is mentettem magamnak, olyan gyönyörű!

Timike írta...

Szuper szépségeket alkottál, nagyon tetszenek. A virágod pedig hihetetlenül gyönyörű, soha nem láttam még hasonlót sem.

Riella írta...

Mindegyik ékszered nagyon szép.Egyszerű,de nagyszerű.
A virág pedig varázslatos.

Barbara írta...

A gyöngyök gyönyörűek, a fehéret egyszerűen imádom az akác pedig szemet, lelket gyönyörködtet:))

Liza írta...

Megint csupa szépséget hoztál!

Betty írta...

Tutto molto bello!! Stupende le tue foto dei fiori!!

Paola írta...

Molto belle le tue creazioni! mi piacciono molto le tonalità che hai utilizzato, il primo ciondolo è candido come un fiocco di neve, il secondo set ha i colori del mare!

Rónai Beatrix írta...

Albizia Julibrissin. Csodaszép növény, kicsit hasonlít a mimózára, ha hozzáérsz a leveléhez, összecsukódik.
Most jut eszembe, én azt a helyes kis fehér medált akartam kommentálni!!! Nagyon édes! :)

AntiquityTravelers írta...

The white pendant is stunning! and I love the feel of the second piece, and by the way - gorgeous photography!

RaMary írta...

Csodaszépek; a kis fehér medál, mint egy csipke! A selyem akác virága pedig igazi különlegesség!

Mézesmama írta...

Csodálatos az a fehér medál....de a kagylós is nagyon tecc!

Kaszás Ildikó írta...

Köszönöm lányok !!!!
Ilyen fárasztó hétvége után nagyon nagyon jól esik tőletek, hogy gondoltok rám és kedves szavakkal biztatok !!!!!!!!!!!!

romi írta...

Nagyon szépike ékszereket fűztél :)
Óh de érdekes a selyem akácod története...háát Neked virágzik!! Remélem Te is jól érzed magad mint a növényed!!!